Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2012 15:32 - ФРАГМЕНТ
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 13369 Коментари: 34 Гласове:
23

Последна промяна: 13.06.2012 15:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Даммммммм. Както се казва, за истинските играчи е важно да запазват самообладание и търпение. Истинската игра се оценя като съотношение между анонса и картите в ръка.

    Тя в никакъв склучай не е кръчмарски белот. Основната грешка, която правят "белотаджиите", е, че, спечелвайки няколко "баса" и бутилки "бушмилси", си въобразяват, че са взели играта.

   За съжаление, правят една голяма глупост - като типични "белотаджии" си изиграват козовете един след друг от ръка,  докато пичовете въртят импасите.

   :)



Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elinora - Нямаш бан!
13.06.2012 15:38
Честито! :)))

Хубаво е да видим на Първа някой от нашите!
цитирай
2. rustam - Ха,
13.06.2012 15:42
здравей Ели.
Това, че нямам бан е едната страна на монетата.
По-важно е, че по всечко личи, че "бушмилсите" хванаха "дългия път към вечните ловни полета" на сайта.

:)
цитирай
3. pantaleev - Честито Колега Рустамич
13.06.2012 16:42
Днес е велик ден за блогърската демокрация. Да е жив и здрав Здравко Здравков.

Сега ще се шуми ден-два или седмица най много. Сбогом катана, сбогом али, сбогом потник.
Честито на всички че издържаха. Голям кеф ей. Харлия да е.
цитирай
4. pantaleev - aries70
13.06.2012 16:46
Виж какво глупчо, не осъзнаваш ли че си сам самичък. Предлагам да си направиш харакири и да отидеш и ти в ловните полета на blog.bg. Аз и колегата Рустамич колко глупчовци като теб сме видели, не си и сънувал. Предлагам да забравиш blog.bg и да си продължиш животеца като някакъв познат на Али, преди да те довлече за тъпо нейно блогово охранителче. Капиш? Хайде у лево както казва председателя Чу ( и той отдавна е бита карта)
цитирай
5. darcy - Kакво се поздравявате па вие
13.06.2012 16:46
Cега, като хептен изчезне трафикът и Инвестор фалира, ще ви видя.
цитирай
6. pantaleev - darcy
13.06.2012 16:56
Хехех Дарси идва ми да те цункам от радост (тихо да не чуе Бале) , как ще фалира. Кажи на бале да стане по продуктивен и почваме да разказваме интересни житейски истории. Малко ще спрем с троленете и ще настане приятна среда.
Когато дойдат нови хаховци ( ако дойдат) се заемаме с тях.

Хайде, и довечера ще стискаме палци на Дойчланд

П.П
http://aries70.blog.bg/ - тоя не е час нещо
цитирай
7. lidislidis - Честито на всички без бан!
13.06.2012 18:15
Само ние с Поли изглежда сме най-мразените блогъри и от двете групи...ние продължаваме баннати за всеобщо удоволствие и избиване на комплекси и от двете групи...Днес изтрих много лс от злокуче и ариес 70...които имат блогове да ме плюят... Честита частична победа за чисто и културно общуване в блога! Победата не е пълна...и ние с нищо не сме виновни за да имаме бан за кеф на злобарите!
цитирай
8. rustam - Колега Пантич,
13.06.2012 18:20
радвам се, че във Ваше лице Блогът има един млад, талантлив и интелегентен "играч" в сферата на "тролското ядро"
За мен е удоволствие да разменяме "пасове!!!!"
цитирай
9. rustam - дарси,
13.06.2012 18:22
ние с колегата Пантич с нетърпение очакваме твоя следващ постинг на тема "изкуство", за да се включим компетентно и да изведем постинга на Корицата!
цитирай
10. rustam - Лидис,
13.06.2012 18:26
знаеш, че аз и колегата Панто винаги сме те приемали като уважаван и ценен блогов приятел и никога не сме искали за теб да бъдем някаква "група"

Убеден съм, че съвсем скоро ще стане така, че да заемеш своето достойно място на блогър в този сайт!
цитирай
11. rustam - Щракалке,
13.06.2012 18:28
за съжаление все по-ниско става нивото...
Гатора направо ми се чини Цицерон спрямо разните кариеси:)
цитирай
12. lidislidis - Живи и здрави, вече нищо не ме интересува ...Не може да се налагат банове и да се гаврят с блогове и постинги срещу някого и администрация да е щастлива !!! Не!
13.06.2012 19:25
rustam написа:
знаеш, че аз и колегата Панто винаги сме те приемали като уважаван и ценен блогов приятел и никога не сме искали за теб да бъдем някаква "група"

Убеден съм, че съвсем скоро ще стане така, че да заемеш своето достойно място на блогър в този сайт!


Отвратена съм от много неща в този блог...
Приятна вечер и добре дошъл след дългия бан!
цитирай
13. pantaleev - Благодаря колега Рустамич
13.06.2012 19:59
И за мен е чест че работим заедно. Днес беше голям ден. Хайде да се насладим на Европейското.
цитирай
14. blackpredator - Не съм съгласен напълно с теб
13.06.2012 20:18
Вярно, Катана си го търсеше с постинги двоен стандарт, забравяйки напъните си алаПискова, да се изтрие тоя или оня. Често пискун, вместо катана.:)
В тоя смисъл беше забавен, с чичоденчовия мерак за блоговата пръчица!

Не одобрявам триене на блогър, ако ще да е МитьЯ Интелигент от Кипър.
Не вземам ничия страна, но ми е адски противно, когато трият блогър, без значение дали е бушмилс или тиичър'с.

В едно е прав Катана. Преди две години вместо спамботове, в блога имаше блогъри. Имаше постинги и четения, и коментари.
Точно заради това ги няма много блогъри, не заради бушмилсите.
Къде сега да си почеше човек коментарното его? ;)
Предпочитам сто пъти Катана, отколкото marina134, ambroziia и останалата подобна тиня?!

Не познавам Здравко, а и не желая. Но блогърите не са мекотели, за да вегетират в спамовата тиня...
Каквито администраторите и адмираторите, такъв и блога...
цитирай
15. rustam - БП
13.06.2012 20:43
първо, ако за теб подобно нахалство - да се опитваш да раздаваш съвети на всички, включително и на модераторите и собствениците е "забавно", за мене не е. На повечето хора тук им е омразно.

Между другото, не мислиш ли, че настаналите промени от 2 години насам са свързани точно с идването на "вълната" от катани, писковици, чудовища и пр.? Не са ли точно тези аматьори с безгранични претенции най-ужасяващото нещо, прогонило редица точни блогъри? Например Валерката Станков. Прокуден от всички професионални литературни сайтове. Някои от неговите квачки - поетеси му внушиха, че тук е добро топло местенце и могат да го превърнат в Блог на литературните гении.

Забележи - в началото на дебаркирането си тук самият Сава Павлив се "радваше" на много по-широка "посещаемост" в профила си. Сега сте останали една "секта", която лъжливо му нашепва, че той е наистина умен човек. Радвам се, разбира се, че поне този досадник спря с неуморния си напор да коментира дето му падне. Редица мои приятели го търпяха от кумова срама, защото бяха наясно какво гадното и подло човече е този и колко гнусна е "остроумната" му находчивост да обругава несъгласните с него.

Твое право БП, но едни от най-неприятните "блогъри" за мене са ментърджиите- плагиати. А точно този "катана" съм го хващал много пъти да представя чужди текстове като свои. Дори пускаше и статии от Уикито като собствени, а като го ловнеш, казваше че това било "източник" който не трябвало да се посочва.триеше каментарите ми, в които го уличавах, че не били по темата.
Разбира се, на мене ми е неприятен този фашизиран пронацист, и това никак не ме е забавлявало. само ме е погнусявало.
цитирай
16. tit - Ма БП от сектата на Катана ли е?:)))
13.06.2012 21:37
Изтървала съм много серии, значи!

Съвсем сериозно -
Не знам какво трябва да е направил Катана, за да го БАНнат по АйПи. Не казвам, че одобрявам поведението му или че питая симпатии кам него. Но БП е прав за едно - всеки изтрит блог е едно убийство. А ние не подкрепяме смъртното наказание.
На времето писах постинг - протест за изтириваненето на непомняколкопътиАлекс. И той беше БАНнат по АйПи.
Сега бих казала същото за Катана...
Не ми се вярва последният да се вразуми и да стане добро момче, но въпроса е принципен.

Не мисля, че големият проблем на Блог.бг е Катана.
Проблемът е катановщината, а на нея няма как да се наложи БАН.
цитирай
17. rustam - Ами Теди,
13.06.2012 22:36
да ти кажа и на теб. Този човек персонифицира( ако бях ангелина пискова щях да кажа "олицетворява") всичко онова, което трябва да бъде отхвърлено в понятието блогър:
- нахален
- плагиат
- досаден
- нагъл и агресивен
- злобен и злопаметен. нечестен.
- нарушаващ нормите на блогово поведение( например не спря да ми рови на мен личните данни, само и само да ме обиди, по неговите стандарти)
така че - заслужава си го и още как...
цитирай
18. tit - Рустам,
13.06.2012 22:45
не можеш да забраниш злото.
Не можеш да премахнеш злото, като забраниш да се произнася името на Дявола.:)
Сигурно съм доста мъглява в израза...
Нищо не пречи на Катана /т.е. на Сава Едикойси/ да регистрира нов блог и да продължи да живее в блог.бг.
Правили са го далеч по-неопитни и далеч не толкова интелигентни хора преди него, та той ли?
Глупаво е да "празнуваме" изтриването на намсиколко постинга с неизменния брой коментари, защото те са част от Блог.бг...бяха част от него!
Камбаната бие за всички ни....
цитирай
19. blackpredator - Рустаме,
13.06.2012 22:47
Мен трудно ще ме обвиниш в „сте”, ако изключа две приятелки, нямащи нищо общо с блоговите битовизми.
Аз съм си куковица, снасяща тук-таме по някой коментар, но това в никакъв случай, не ме прави видово подобен, сори...
Да, има такъв момент с каламитет на скакалци, но за твое сведение, точно по тоя начин съм го коментирал и при Катана.И Те донесоха инфлуенцата Доносник, да!
В блога винаги е имало локални войни, но в хубавите му времена, те никога не са носили смърт.
Я посочи разликата между двама ви, когато се изявявате като некрофили.
Остави тия мантри „той...”, той пък ще каже „той...”
Аз казвам и на двама ви „Вие...”

За мен, основната причина е спамът в блога. Това не е само мое мнение, а и на достатъчно умни хора.
Блогът е все пак изява и контакти. Не зная кой имбецил е родил идеята, че между спамещите курешки, някой ще си прави труда да търси зърно.
Умните сменят курника. И резултата е налице.

Тит, аз не участвам в секти, а само в кьорсофри. Намаляха...;(
цитирай
20. rustam - неслучайно
13.06.2012 23:02
сложих "секта" в кавички. Защото вложих ирония. Ще ти кажа нещо, което съм казвал и на един друг блогър(венцивалери) Със своето присъствие и коментари при катаната, вие легитимирате този блогов групенфюрер и глуповат резоньор. легитимирате го. давате му някаква стойност.

В същото време, дори и на неизкушените блогъри е ясно като бял ден, че когато Савата Павлов напише постинг със заглавие "Имам въпрос към....." той в никакъв случай не желае да получи отговори. Неговата цел е да излъска егото си. Защото заедно с ниската си култура, той носи и огромен агресивен егоцентризъм.


А относно разликата - тя е ясна. Аз съм две години преди този тарикат в сайта, но постингите, пълни с обиди и простовате текстове са със 150 павече от моите. Ерго, аз не съм паяк, който да виси тук вманиамен като този досадник.

И не ровя лични данни на блогъри като куче нюхач!
цитирай
21. tit - Миии...Гергьовден мина, тежко жътварско време настана!:)
13.06.2012 23:03
blackpredator написа:

Тит, аз не участвам в секти, а само в кьорсофри. Намаляха...;(

Привет, Хищник!
Ще помисля по темата...;)
цитирай
22. onlyfun - Да ви припомня,
13.06.2012 23:22
постинга, който спомогна за окончателното обезглавяване на късия меч.
За съжаление и вероятно по доноси на засегнатите лица, не само постинга, а целият блог на мизантроп 2 беше изтрит.
Бог да благослови кеша на гугъла, който помни и пази.
Ето линк към кеша:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ApSolqCfLoQJ:misanthrope2.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/06/12/noshtta-na-kysite-mechove.966752%3Freply%3D3838705+http://misanthrope2.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/06/12/noshtta-na-kysite-mechove.966752&cd=3&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
цитирай
23. elinora - Аз карти не играя и не разбирам,
13.06.2012 23:33
ама имам претенции да съм възпитан и горе-долу добър човек. Също така вярвам в правилата и в културния тон на общуване. Който не спазва правилата на нечие пространство ( виртуално или реално), следователно трябва да си понесе и последствията. Обиждаш, досаждаш, лъжеш и интриганстваш - ми аре къш тогава! Сори, ама нещо ми е много лицемерно да взема сега да жаля за някои натирени и наказани... Ми да бяха спазвали правилата. Ако им е невъзможно, да си направят собствен сайт и точка. Голяма драма! :(
цитирай
24. elinora - Тц, тц, тц,
13.06.2012 23:46
Митьо, нали си знаеш, че си пълен простак? :(
цитирай
25. rustam - Кензълклоакъл,
13.06.2012 23:52
тука при мене има едно правило:
Тарикатчета с пълна модерация, не се допускат.

ПП Ели, сори че изтрих този навлек:)

ППП Слънце, за по-предния коментар - бих се подписал под него!
цитирай
26. rustam - Кензълклоакъл,
13.06.2012 23:57
изчезни!
цитирай
27. oara - Леко и чисто е в блога тая вечер.
14.06.2012 00:38
Едно самозабравило се манията си за величие човече, което превърна сайта в кипърски клозет, най-после беше изритано. В един коментар вчера прочетох, че бесните кучета като него трябва да се трепят.
Но най права е тит. Не катана е виновен, а катаннщината.
Кои бяха най-верните резоньори и клакьори на тоя мегаломан, озверял в злобата си по полигор и лидис? Йотова, разбира се. Тя слухтеше в кой блог има стих на Полигор и докладваше на катана, защото тя се страхува сама да го отрази.
Честито на всички! Тая малка групичка влредители е изхвърлена. А едно Чудовище ми беше писало удивително лично, на което ще посветя постинг.
Сайтът е чист от катаноиди!!!!
цитирай
28. анонимен - Явно, от всички най-искренно ск...
14.06.2012 08:55
Явно, от всички най-искренно скърбя аз. Дори написах поема.
цитирай
29. boristodorov56 - Катана знаеше какво ще се случи и го направи съзнателно.
14.06.2012 08:59
Чета, гледам перипетиите около блога на Katana и се чудя какво причинява тези блогови трагико-комедии.
Тези групови войни са не само отегчителни и досадни, но показват една недодяланост или недораслост, в които егото ни надделява над здравия ни разум, а емоцията ни взима необуздан връх.
Катана ми е личен приятел. Той си отиде съзнателно от тук, не се заблуждавайте и самонаграждавайте, че някой му е причинил това.
Цялата беда е, че превръщаме конфликта на идеи и виждания в лична непоносимост и противопоставяне на живот и смърт, и на всяка цена. Това е обидно за интелекта на всички ни, ако твърдим, че го имаме.
Прав е blackpredator да твърди, че няма "аз" и "той", а вие. Ще добавя и всички ние.
Всеки да сложи ръка на сърцето си и пред себе си да признае, че също е допринесъл за вмирисването на атмосферата в блог.бг. Вместо да се използва нескопосаното модериране на блога е редно да саморегулираме и озаптяваме, поне понякога, атавистичния си инстинкт да убием дръзналия да ни се изпречи с лице и различен начин на мислене. Вместо да има борба на идеи превърнахме с общи усилия това място в терен за садо-мазни пехливанлъци и комплексарски изхвърляния, в които най-лесния успех ни се струва унизяването на личността на хора, които не познаваме. Като използваме измамната свободата да омърсим опонента си ние се самоунищожаваме като духовен свят - да не се заблуждаваме.
И аз съм го правил.
Всеки го е правил.
Наркотика на самоизмамата е убийствен.
Бъдете -
да бъдем -
повече самокритични и човечни.

Всичко започва и свърша от нас!

цитирай
30. felix1 - Да, малката групичка, която си в...
14.06.2012 09:26
Да, малката групичка, която си въобразяваше, че е елитът на сайта и делеше блогерите на касти, е обезглавена, но има нещо много важно. Този потребител неотдавна вдигна бутафорна стачка, вживявайки се като Спасителя на загиващия сайт, и няколко иначе свестни хора му се подлъгаха на акъла. Пита се с какви очи те са отново тук? Бащицата им е унищожен, а те? Нали бяха солидарни с него, нали препечатваха "манифеста "му? Би било позорно да присъстват тук. Пискова, Цефул, Вмир, които се солидаризираха, просто би трябвало достойно да си тръгнат. Да, ама не. Йотова е пак тук и с дежурните облизвания на Чудовището и барона, домъкнали се тук, за да убият горката поезия/спомнете си жалките рекламни постинги на мадам Йотова за тях/ е на заветната първа. Къв морал, кво достойнство, кви 5 лева. Вечните Амбъри пак са на първа....Още малко трябва, за да се оздрави окончателно атмосферата в блога. Да си идат всички клакьори на катана, което е очевидно за всички, че с присъщата и подлост обмисля нови планове - вчера заплаши Рустам, че трябва да чака троен импас....
цитирай
31. pantaleev - Всъщност,
14.06.2012 09:28
не че изпитвам някаква жал, ама освен своята глупост, Катаната Павлов беше съсипан от лицето Гинка Димитрова - Али. Аз и колегата Рустам много добре знаем че от където мине тази жена трева не расте. Да и се доверява човек е все едно да предаде душата си на дявола. За радост ние с колегата Рустам навреме разбрахме що за човек е и се спасихме.Тя му напълни главата с глупости и още повече спомогна за сигурната агония на "отборчето" което сформираха.
Знам ли, ако не се беше пуснал по течението като пълен глупак, може би катана щеше да е още тук и да ни обяснява колко добър е Адолф Хитлер и колко лош е Сталин.
цитирай
32. bale23 - Винаги, когато попадна
14.06.2012 10:00
на "дълбокомислен" коментар от чичо Тодоров, ме напушва смях. :)))
цитирай
33. felix1 - Ето го този.
14.06.2012 12:00
16. kamosutrov - Привет, Валче!
10:47 Както винаги става, слуховете за моята блогова смърт се оказаха преувеличени. Тук съм си и не съм окачил катаната на стената. Което трябва да е ясно на всички от сектата на тролите.цитирай

На теб ти сложиха бан, но Йотова, при която е публикуван коментара - не?
цитирай
34. theeconomist - Никой не може да каже,че съм "адепт" на катана,
14.06.2012 15:28
в продължение на години като "анонимен-Икономист",съм водил не една война с него в блога.А и след регистрацията не съм го жалил.
Включително съм писал доста злостни и саркастични коментари към негови постинги,но...............
турците имат една поговорка:
"най-лесно е да разплачеш някой,по - трудно е да го накараш да се замисли".
Пък...всички безплатно сме на гости на блог.бг и никой не знае,кого амините,ще му теглят калъчката.
Както виждам от № 34 - "Le katana est mort , viv le kamosutrov!"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3808257
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив